dar morede eshgham maryam

dar morede eshgham maryam

درمورد عشقم مریم جان

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان


امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 114654
تعداد مطالب : 240
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


مریم جان دوست دارم....

 

هر زمان که بخواهی از کنارت خواهم رفت

 

تا بفهمی چه باشم چه نباشم ، عاشقم

 

هر کجا باشم در قلبم خواهی ماند و به عشق تو،

 

با یاد تو، با عکسهای تو، با مهری که از تو در دلم جا مانده

 

زنده خواهم ماند...

 

تا زمانی که نفس میکشی ، نفس میکشم به عشق نفسهایت

 

که هر نفس آرامش من است ،

 

هر نفس امیدی برای زندگی عاشقانه ی من است

 

وقتی نیستی گرچه سخت است سرکردن با اشکهایی

 

که میرزد از چشمانم

 

اما این عشق تو است که به من شوق اشک ریختن را ،

 

شوق غم و غصه لحظه های دور از تو بودن ،

 

شوق دلتنگی و انتظار را میدهد...

 

این عشق تو است که به من فرصتی دوباره میدهد

 

میترسم ، میترسم ، میترسم !

 

یک سوال در دلم مانده که میترسم از تو بپرسم!

 

میخواستم بپرسم که :

عزیزم هنوز مرا دوست داری؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: حسن ج تاريخ: دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

آواز پـرنـدگان مهـاجـر را بـدرقـه راهـت می کنـم تـا بدانی همیشـه منتظر آمدنت می مـانـم به وبلاگ خودتون خوش آمدید نوشته های عاشقانه من تقدیم به بهترینم مریم جان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب


© All Rights Reserved to ashegam.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com